URBAN-IMPACT biedt je inzicht in de trends, uitdagingen en ontwikkelingen die gerelateerd zijn aan lokale economie, mobiliteit, marketing, communicatie, beleving, …
Onze eigen inzichten worden aangevuld met extra data verkregen op basis van verschillende methodieken:
marktonderzoek;
brainstormsessies;
focusgroepen;
panelgesprekken;
expertmeetings;
etc.
Om een compleet beeld van de werkelijkheid te krijgen komen (in samenspraak met de klant) ook de belangrijkste stakeholders aan bod (inwoners, beleidsmakers, ambtenaren, experten, ondernemers en organisaties).
Na onderzoek en analyse maken we de vertaalslag naar de omgeving van onze klant.
Dankzij onze gedegen marktkennis lopen we hier een stapje voor. Onze marktinzichten vertalen we naar ambitieuze doch haalbare doelstellingen voor uw organisatie.
En of het nu om kleine of grote projecten gaat, met URBAN-IMPACT leveren we inspirerend advies en gaan we voor haalbare oplossingen of aanbevelingen op maat.